NCR Aloha este solutia de restaurant care va ajuta sa gestionati procesele eficient, sa controlati costurile si sa va fidelizati clientii, pentru a genera vanzari si profit.
NCR Aloha este solutia completa, oferita de un furnizor de incredere, care va va ajuta sa depasiti toate provocarile operationale. De la configurare si suport pentru sisteme, pana la fidelizarea si conectarea cu clientii, solutia NCR Aloha va ofera toate aceste functii.
Modulul Aloha POS poate fi configurat local in doua moduri diferite, in functie de specificul business-ului dvs. : pentru restaurante cu servire la masa si pentru restaurante cu servire rapida.
Modulul Aloha Table Service va ofera functionalitati avansate ale POS-ului, ecrane tactile intuitive, arhitectura deschisa, redundanță integrata și raportare complexa.
Aloha Quick Service este modulul configurat pentru restaurantele cu servire rapida, care va ajuta sa asigurati clientilor dvs. un serviciu prompt, prietenos si organizat, de fiecare data.
Modulul Aloha Mobile POS va permite sa extindeti functiile solutiei Aloha pe un dispozitiv mobil.
Tehnologia de comanda la masa ii permite chelnerului sa ia comenzile direct la masa, cu ajutorul dispozitivului portabil NCR-Orderman.
Aloha Mobile POS integrat cu modulul Aloha Kitchen transmite comenzile prompt de la masa direct la bucatarie.
Modulul Aloha Kitchen are un sistem de display in bucatarie cu functii extrem de configurabile si/sau imprimante de bucatarie.
Sistemul maximizeaza satisfacția clienților, scade costurile de personal, reduce erorile de bucătărie si cantitatea de alimente irosite. Rapoartele operationale va ajuta sa analizați informatiile pe produs, ratele vitezei de servire si informatiile legate de comanda.
Cu ecrane profesionale, capacități extinse de raportare și calculator de timpi, Aloha Kitchen va permite analiza mai buna, organizare crescuta a produselor și functii de control al timpului.
Aloha Configuration Centre & Aloha Command Center reprezinta un instrument puternic de control si gestionare a operatiunilor in restaurant.
Aloha Configuration Center este o platforma de configurare solida, ce permite administratorilor sa gestioneze, programeze si distribuie date intr-un mediu multi-site, folosind arhitectura software si interfete robuste.
Aloha Command Center este un instrument de diagnosticare si monitorizare la distanta care va ofera controlul asupra operatiunilor IT in restaurant (update-uri in timp real asupra componentelor hardware si software pentru oricare din locatii). Aplicatia in cloud va ajuta sa rezolvati rapid problemele aparute, inainte ca acestea sa aiba impact asupra operatiunilor din locatie si asupra clientilor dvs.
(Gestiunea stocurilor, Managementul muncii si Controlul costurilor)
Aloha Back Office este o aplicatie care ruleaza in cloud si analizeaza operatiunile din restaurant, costurile cu munca si gestiunea stocurilor. Modulul da acces la toate datele si rapoartele de care aveti nevoie: timp de lucru, costuri si procente de vanzari pentru toate locatiile, costuri produse alimentare, inventar, achizitii etc.
Modulul Back Office va ajuta sa intelegeti ce se intampla in zonele operationale importante din restaurantul dvs. (gestiunea stocurilor, managementul retetelor, timp de lucru, costuri si procente de vanzari), precum si sa previzionati volumul de vanzari, costurile preparatelor, listele de preturi, meniurile.
NCR Pulse Real Time furnizează informații și alerte in timp real atat catre dispozitive mobile iOS, cat si catre Android.
Informatiile ce pot fi livrate includ: comparatii de vanzari și previziuni, volum mare de date de vanzari, performantele angajaților si comparatii. Aceste date pot fi personalizate, pentru a va imbunatati vizibilitatea si controlul in restaurant.
Aloha Insight este o aplicatie web care colecteaza din restaurant date despre vanzari si angajati si le face disponibile prin Intranet sau diverse rapoarte. Acest instrument puternic ofera capabilitati critice pentru business-ul dvs., cum ar fi analiza datelor, raportare in timp real si replicarea datelor pentru stocare locala, precum si exporturi catre contabilitate, salarizare si sistemele de resurse umane.
Aloha Restaurant Guard este o soluție de back-office, cu o componentă mobilă ce furnizeaza update-uri frecvente atat pentru tranzactiile al caror trend poate fi asociat cu frauda, cat si pentru monitorizarea performanței angajaților. Alertele sunt setate sa va anunte imediat pe dispozitivul mobil.
Modulul NCR Loyalty va permite sa gestionati programe eficiente de loialitate, cu care va puteti fideliza clientii, cum ar fi carduri cadou sau de loialitate, valabile in mai multe locatii.
Sistemul de distributie si gestiune a cardurilor cadou ajuta managerii sa isi consolideze relatiile cu clientii, sa creasca veniturile si sa genereze vanzari recurente.