Prezentare generala a serviciului
ACROM are un portofoliu de competenta dovedit pentru imprimante fiscale si sisteme de tip POS, in aliniere deplina cu cerintele legislative specifice pietei din Romania.
Cu peste 10 ani de experienta in suportul tehnic autorizat si licentiat pentru imprimante fiscale si sisteme de tip POS, in prezent asigurand service-ul a peste 500 de astfel de dispozitive in Romania, ACROM poate fi considerat ca un partener de incredere in oferirea unor astfel de servicii.
Beneficii
- Obtinerea intr-o maniera simpla si rapida a autorizatiei fiscale de la autoritatile romane pentru a opera cu sisteme fiscale
- Linistea si increderea ca vanzarile (tranzactiile) dumneavoastra se vor efectua non-stop,24/7
- Oferiti clientilor dumneavoasta o experienta imbunatatita in efectuarea cumparaturilor, permitandu-ne sa va integram casele de marcat, imprimantele fiscale si dispozitivele PinPad folosite la efectuarea platilor cu cardul, pentru a obtine o solutie cashless cu adevarat moderna
Caracteristici serviciu
- Obtinerea autorizatiei fiscale de la institutiile romane -ACROM va gestiona intregul proces birocratic
- Integrarea imprimantelor fiscale, sistemelor de tip POS si a dispozitivelor PindPad in deplina conformitate cu sistemul legislativ romanesc
- Integrarea sistemelor POS si PinPad pentru a asigura plata rapida cu cardul de credit sau debit
- Gestionarea de la distanta si centralizat a tuturor sistemelor fiscale si componentelor
- Sisteme POS configurate pe XP Embedded -suport la nivel de expert
- Suport hardware, mentenata si reparatii imprimante fiscale si POS
- Suport tehnic 24×7
- Flexibilitate in ceea ce priveste brand-uri si furnizori – noi oferim suport pentru toate; ACROM se va asigura ca intreg personalul sa fie instruit corespunzator cu tehnologia specifica utilizata de client