Suport IT lant national de restaurante

Success Story
Global QSR Client in Romania

Profil client

Clientul nostru este cel mai important lant de restaurante cu servire rapida din lume si opereaza cu mai mult de 30.000 de restaurante in 121 de tari. In Romania, compania detine peste 60 de restaurante, distribuite pe intreg teritoriul tarii.
Flota de echipamente IT&C cuprinde sute de POS/ Case de Marcat, imprimante fiscale si calculatoare cu functionalitati speciale. Restaurantele transmit date operationale la sediul central prin intermediul unei solutii integrate de comunicatii. De asemenea, cele mai multe restaurante au acces gratuit la hotspot internet wireless.

 

Cerintele clientului

Avand in vedere activitatea specifica industriei si diversitatea flotei de echipamente detinute, clientul nostru necesita suport IT telefonic 24 ore/zi, 365 zile/an si suport on-site in intreaga tara, interventii ce implica depanare hardware si software sau implementare de noi solutii.

Provocari

In procesul de implementare ne-am confruntat cu diverse provocari, cum ar fi:

  • Diversitatea echipamentelor
  • Implementarea/instalarea de noi echipamente si solutii
  • Software proprietar
  • Raspandirea geografica extinsa a locatiilor
  • Timp de raspuns scurt la orice tip de solicitari

 

Solutia

Pentru a satisface nevoile clientului si pentru a raspunde provocarilor de mai sus, am implementat urmatoarele solutii:

  • O echipa de tehnicieni dedicati, bine pregatiti pentru a lucra in ture, astfel incat sa ofere suport 24 ore/zi, 365 zile/an
  • Proceduri de suport bine definite
  • Accesul de la distanta la terminalul POS, in vederea reducerii timpului de raspuns la solicitari
  • Stoc de piese de schimb pentru toate tipurile de echipamente folosite de catre client
  • Logistica bine planificata, astfel incat sa putem acoperi orice locatie la nivel national, in intervalul de timp agreat
  • Sistem de raportare si gestionare incidente
  • Facilitati de testare in care noile solutii si echipamente sunt testate inainte de punerea in functiune in restaurant

 

Beneficiile cheie oferite clientului

Incidentele critice sunt rezolvate in termen de maxim 12 ore in orice locatie din tara.

  • Buna functionare a infrastructurii IT&C, cu echipament disponibil in proportie de 99%
  • Implementarea de solutii si echipamente noi se face fara intreruperi, fara sa afecteze functionarea normala a restaurantelor
  • Clientul primeste rapoarte lunare detaliate, cu ajutorul carora se pot optimiza noi investitii in echipamente si IT
  • Costurile activitatii de suport IT sunt usor de bugetat si optimizat, deoarece aceastea se bazeaza pe costuri lunare fixe care reflecta numarul de echipamente si incidente per locatie

 

Pe tine cum te putem ajuta?

Hai sa vorbim, nu costa nimic!