Implementare de noi tehnologii in restaurante QSR

Context

Leader in domeniu, cu peste 73 de ani de activitate in industria restaurantelor cu servire rapida, clientul nostru considera IT-ul componenta esentiala pentru a sustine ritmul de crestere, eficienta si pentru a asigura calitatea serviciilor oferite clientilor finali. Compania investeste constant in dezvoltarea de noi tehnologii de infrastructura in restaurantele din toate tarile din Europa si nu numai, pentru a asigura o baza solida pentru tehnologiile viitoare.

Ca partener al lantului de restaurante in Europa, ACROM ofera servicii IT profesionale atat in Romania, cat si in Europa, servicii ce acopera zonele de network design, administrare si suport, integrare aplicatii Enterprise, asistenta si suport in implementarea infrastructurii in restaurante.

In calitate de partener in proiect, ACROM a facut parte dintr-o echipa multinationala condusa de managerii sediilor centrale europene, cu scopul de a instala cea mai noua si avansata platforma tehnologica de restaurant in mai mult de 7000 de restaurante, din Irlanda si pana in Rusia. Proiectul de 4 ani se apropie de final in octombrie 2014, urmand ca anii viitori sa ne concentram pe noile aplicatii si sisteme ce ruleaza pe platforma.

Provocari

Inginerii de infrastructura ACROM s-au intalnit si au discutat pe rand cu toate echipele IT din Europa, le-au explicat beneficiile principale ale noii tehnologii, s-au asigurat ca toate standardele sunt intelese si pot trece la achizitia echipamentelor. Totodata, inginerii ACROM au asigurat trainingul pentru echipele locale de IT si au construit medii de test care au replicat la scara reala infrastructura de productie in sedinte de laborator care au inclus:

  • instalare de noi echipamente fizice
  • implementarea celor mai noi tehnologii de virtualizare (Hyper-V si Thin Clients)
  • integrare cu componentele Windows Server 2008 R2, dispozitive mobile (PDA)
  • configurarea noului echipament de retea si a tehnologiilor de securitate, inclusiv routere noi, switch-uri, access-point, furnizate de Cisco
  • configurare VLAN si liste control acces
  • instalarea noilor echipamente POS
  • integrarea noilor sisteme video pentru bucatarii
  • integrarea noilor sisteme ce deservesc clientii cu aplicatiile centralizate ale companiei si mecanisme proprietare de transmitere a datelor
  • configurarea componentelor Microsoft Systems Center (SCOM, SCCM)

In cadrul implementarii, echipa ACROM a prezentat echipelor locale de IT etapele procesului de implementare, rationamentul din spatele configuratiei si le-a ajutat sa construiasca pilotul noii infrastructuri in restaurantele locale, pana la punctul in care acesta putea fi replicat in celelalte restaurante de catre echipa locala, cu suport remote din partea ACROM.

Beneficii pentru client

Lantul de restaurante  isi reconfirma pozitia de lider, de data aceasta si in zona de tehnologie, ca cea mai de succes afacere in zona restaurantelor cu servire rapida din lume. Noile tehnologii pe care ACROM si ceilaltii parteneri le-au adus in restaurantele europene vor permite o gama larga de aplicatii revolutionare, care vor aduce clientului experiente pline de satisfactii in restaurante.

Dupa implementarea noii tehnologii, beneficiile pentru client au fost:

  • mai putin efort din partea clientului, datorat Project Manager-ului dedicat, persoana unica de contact in desfasurarea proiectului
  • beneficiul celor mai noi tehnologii pentru servere, virtualizare statii de lucru, retelistica si securitate
  • avantajul expertizei furnizorilor in implementare, integrare si suportul solutiilor
  • transparenta datorata urmaririi in timp real a statusului proiectului si raportare
  • acces la training si manuale, suport tehnic pentru intreg proiectul
  • planificare tehnica si de organizare pentru implementare si lansarea proiectelor pilot
  • acces la un laborator local functional, compatibil cu standardele proiectului

 

Pe tine cum te putem ajuta?

Hai sa vorbim, nu costa nimic!