Solutia EAI & Suport

Success Story
Global QSR Client in Europe

Solutia EAI & Suport

 

Profil client

Clientul este unul dintre cei mai mari jucatori globali care opereaza in industria restaurantelor cu servire rapida.

Piata europeana in care clientul nostru opereaza avea nevoie de o solutie unificata, standardizata si optimizata pentru transferul de date intre locatii, sucursale si sediile centrale regionale, pentru a structura mai eficient aplicatiile companiei gazduite in locații din afara Europei.

Organizatia noastra a jucat un rol esential in descrierea viziunii, proiectarea, implementarea, administrarea si suportul pentru solutia EAI implementata de catre client. Platforma se bazeaza pe BizTalk Server 2006 R2, solutia de transport si procesare a datelor, care ofera atat o viziune unitara asupra traficului de date, precum si un punct central de control, reducand in mod vizibil costurile de gestionare si  infrastructura EAI.

Descriere client

Clientul este o companie nominalizata in Fortune 500, cu o retea globala de restaurante si un volum mare de date care trebuie sa fie consolidate, transferate si analizate.

Solutia dedicata pentru a transfera datele din toate filialele europene ale clientului trebuie sa respecte standarde ridicate, pentru a  asigura flexibilitate, scalabilitate si posibilitate de monitorizare.

Descrierea problemei

Piata europeana a clientului nostru s-a confruntat mereu cu problemele diversitatii surselor de date si a  complexitatii ridicate,  datorita modului in care datele erau trimise catre aplicatiile BI, vanzari, achizitii, si asa mai departe utilizate la nivel central si gazduite in afara Europei.

Data fiind  dimensiunea proiectului si tinand cont ca toata  infrastructura de comunicatii a fost externalizata, platforma EAI aleasa trebuia sa fie foarte flexibila si toleranta la schimbari:

  • Solutia curenta de transfer a datelor nu era scalabila la nivelul cerut de piata
  • In mod frecvent, datele nu ajungeau la destinatia dorita, ceea ce a condus la o crestere a costurilor operationale
  • Nu exista un punct central de colectare a tuturor mesajelor (hub), impiedicand astfel clientul sa reutilizeze datele pentru aplicatii multiple
  • Nu exista o solutie consistenta pentru centralizare, raportare si monitorizare a traficului de date
  • Astfel, pentru a acoperi cerintele de business, a fost nevoie de o solutie centralizata de transfer a datelor, pentru a conecta aplicatiile interne cu gateway-uri externe

 

Motivatia pentru dezvoltarea solutiei

Solutia a fost proiectata  avand ca punct central conceptul de “hub de mesaje” pentru toate aplicatiile de comunicare interna si externa din cadrul companiei. Ne-am concentrat pe:

  • Centralizarea datelor din intreaga piata europeana
  • Un control mai bun asupra traficului de mesaje, monitorizare si raportare
  • Scalabilitate – integrare transparenta cu aplicatii noi
  • Performanta
  • Recuperarea datelor in cazul unor dezastre naturale
  • Zero pierderi de date

 

 

Abordarea ACROM

 

Pentru a dezvolta aceasta solutie, am folosit tehnologiile puse la dispozitie de liderii in domeniul EAI – Microsoft si IBM. Hub-urile pentru mesaje folosesc tehnologii precum  BizTalk Server R2 2006, MSMQ, WebSphere MQ, WCF Web Services, NET Framework.

  • Am dezvoltat initial un proiect-pilot pentru a demonstra modul in care functioneaza BizTalk si cum va rezolva problemele clientului cu privire la integrare si la fluxul de lucru.
  • A fost creata documentatia solutiei si au fost evidentiate cerintele functionale.
  • Migrarea intre vechea si noua solutie a fost efectuata in etape, folosind tehnici de baza pentru migrarea functionalitatii si implementarea soft-ului, pentru a minimiza riscurile.
  • Am lucrat in parteneriat cu Microsoft pentru testarea solutiei si crearea de referinte.

 

 

Solutia ACROM

 

Am realizat o platforma integrata si scalabila de mesagerie care conecteaza atat aplicatiile interne ale clientului, cat si aplicatiile partenerilor. Solutia de mesagerie bazata pe BizTalk Server 2006 R2 aduce urmatoarele beneficii pentru clientul nostru:

 

  • Validarea mesajelor care trec prin hub-ul de mesaje
  • Transformarea mesajelor
  • Fragmentarea mesajelor
  • Raportare unificata si analiza traficului
  • Detectarea mesajelor duplicat pentru evitarea retransmisiei
  • Schimbarea / consolidarea continutului mesajelor
  • Arhivarea Mesajelor

 

 

Beneficii pentru client:

  • Hub centralizat de mesaje
  • Consolidare gestionare mesaje
  • Arhitectura flexibila de tip SOA, care permite adoptarea rapida de reguli noi de afaceri
  • Automatizarea si optimizarea proceselor de business
  • Reducere costuri necesare pentru adoptarea de noi interfete
  • Reducere timp total de transmisie a mesajelor
  • Reconcilierea si corectia erorilor centralizate
  • Reducere TCO datorita structurii modulare, un set de adaptoare predefinite si servicii proactive de monitorizare sunt disponibile in cadrul platformei BizTalk
  • Automatizarea transferurilor de date duce la o scadere semnificativa a timpului necesar pentru lansarea noilor locatii si sucursale

Pe tine cum te putem ajuta?

Hai sa vorbim, nu costa nimic!