Suport tehnic OnSite

Prezentare generala a serviciului

ACROM ofera clientilor sai servicii de suport tehnic OnSite pe termen scurt sau lung. Din 2004, am acumulat o baza de cunostinte tehnice de nepretuit si am dezvoltat metodologii si cele mai bune practici in industrie.

Beneficii

  • Functionarea corespunzatoare a sistemelor IT&C
  • Suport tehnic OnSite consistent si monitorizare
  • Calcul simplu al bugetului si optimizarea costurilor de suport IT
  • Timp redus de depanare, incidentele critice sunt rezolvate conform SLA-ului
  • Flexibilitatea si scalabilitatea serviciilor prin acorduri de nivel de servicii specifice clientului (pana la 24/7)
  • Suplimentarea personalului existent
  • Suport tehnic in momentul in care personalul clientului se afla in concediu
  • Ocupare temporara a cererilor deschise
  • Rapoarte lunare detaliate pe baza carora clientul poate optimiza investitiile in echipamente si solutii IT&C

 

Servicii

  • Instalare dispozitive hardware noi sau platforme desktop
  • Adaugare echipamente periferice
  • Desfasurare upgrade-uri la scara mare
  • Mutare in locatie diferita
  • Ajutor in suportul zilnic si gestionare
  • Asistenta pentru utilizatori conform SLA-ului
  • Niveluri de service: Nivelul 1, Nivelul 2 si Nivelul 3
  • Gestionare SLA -uri
  • Gestionare escaladari
  • Suport 24/7
  • Suport multilingv
  • In scop: Dispozitive, Infrastructura, Retele , Aplicatii, Case de marcat & Imprimante si sisteme fiscale

Echipa noastra de Business Development este pregatita sa discute cu tine despre serviciile ACROM si felul in care acestea se potrivesc nevoilor tale. Este atat de simplu!

Hai sa vorbim, nu costa nimic!