Servicii Helpdesk

Prezentare generala a serviciului

ACROM asigura clientilor sai servicii de asistenta tehnica de tip help desk. Reprezentantii clientului raporteaza problemele operatorului liniei de hotline. Din acest moment, incidentului i se atribuie un numar de identificare, la care clientul va putea face referire pentru a urmari statusul problemei. In functie de tipul incidentului, operatorul liniei de hotline ofera suportul necesar pentru a remedia problema sau va atribui incidentul catre echipa tehnica responsabila pentru interventii la fata locului. In cazul in care nivelul de complexitate al cererii depaseste nivelul de competenta al operatorului, incidentul este atribuit urmatorului nivel de suport pentru rezolvare. Statusul incidentului este urmarit in mod constant, utilizand un software de gestionare a incidentelor, pana cand clientul aproba inchiderea incidentului.

Beneficii

  • Functionarea corespunzatoare a sistemelor IT&C
  • Timp redus de depanare, incidentele critice sunt rezolvate conform SLA-urilor stabilite
  • Suport tehnic si monitorizare consistente
  • Calcul simplu al bugetului si optimizarea costurilor de suport IT
  • Flexibilitate si scalabilitate a serviciilor prin acorduri la nivel de servicii specifice clientului (pana la 24/7)
  • Rapoarte lunare detaliate pe baza carora clientul poate optimiza investitiile in echipamente si solutii IT&C

 

Servicii

  • Asistenta pentru utilizatori pe baza SLA-urilor
  • Niveluri de suport : Nivelul 1,Nivelul 2 si Nivelul 3
  • Gestionare SLA-uri
  • Gestionare apeluri (acceptare, clasificare, documentatie) in limba locala si in engleza
  • “Ownership” apeluri (urmarirea apelurilor pana la rezolvare )
  • Gestionare escaladare incidente
  • Baza de date pentru gestionarea cunostintelor (Knowledge Management Database)
  • Acces de la distanta la sistemele clientului
  • Suport tehnic 24/7
  • Suport multilingv
  • Rapoarte HelpDesk ( ex. statistici lunare pentru apeluri si incidente )
  • Servicii helpdesk pentru : dispozitive, infrastructura, retele si aplicatii
helpdesk

Echipa noastra de Business Development este pregatita sa discute cu tine despre serviciile ACROM si felul in care acestea se potrivesc nevoilor tale. Este atat de simplu!

Hai sa vorbim, nu costa nimic!