Helpdesk & Suport 24/7

Servicii Helpdesk
Servicii Helpdesk

ACROM asigura clientilor sai servicii de asistenta tehnica de tip help desk. Reprezentantii clientului raporteaza problemele operatorului liniei de hotline. Din acest moment, incidentului i se atribuie un numar de incident, la care clientul va putea face referire pentru a urmari statusul problemei. In functie de tipul incidentului, operatorul liniei de hotline ofera suportul necesar pentru a remedia problema sau va atribui incidentul catre echipa tehnica responsabila pentru interventii la fata locului.

Mai mult →
Servicii suport
Servicii suport "OnSite"

ACROM ofera de asemenea, in plus fata de suportul tehnic telefonic, de la distanta, serviciile de asistenta tehnica la fata locului ("on-site"). Exista multe cazuri in care prezenta fizica a personalului IT tehnic calificat poate aborda probleme care altfel nu ar fi posibil sa fie rezolvate. Din anul 2004, am acumulat o baza de cunoștinte tehnice de nepretuit si am dezvoltat metodologii bazate pe cele mai bune practici din industrie.

Mai mult →
Restaurante cu servire rapida
Restaurante cu servire rapida

ACROM este specializat in furnizarea de servicii IT si suport 24/7 pentru afaceri cu prezenta teritoriala distribuita (de ex. restaurante, lanturi retail si spitale, corporatii cu filiale distribuite, centre de logistica si distributie, etc). Suportul si administrarea se pot face atat de la distanta cat si in locatie, in functie de situatiei. ACROM detine personalul necesar pentru a asigura acoperire completa in locatii de pe teritoriul Romaniei.

Mai mult →